KABALA , mint brand

Nem rég kezdtem karaktereket készíteni, talán a gyerekek vagy a sok meseolvasás miatt. Óriási lelkesedéssel ástam bele magam a tanfolyamba és minden egyes percét imádtam, a visszajelzések pedig nem maradtak el. A fiúk minden rajzomra óriási ujjongással reagáltak, sőt már maguk kezdték mondani, hogy melyik figura milyen színű legyen, milyen kiegészítőt kérnek rá, mi hiányzik az adott állatkáról (például a sárkány hiába vízi, nem maradhatott szárnyak nélkül, hiszen olyan nincs!). Igazi rutinná vált a mesék után a figurák leírása és miután sokszor mesélünk magunktól nem pedig könyvből most már igény támadt arra, hogy a kitalált szereplőket vizuálisan is megjelenítsem. Az első ilyen karakterem egy víziló lett a "vízliló és a krokodil" általunk kitalált meséből.

 

Ezek a mesebeli karakterek, sokszor jelennek meg a cégek oldalán is, brand építés céljából! Gondoljunk csak a Fundamentás rókára, a Duracell nyuszira vagy az Alzás űrlényre! Szerethetővé és személyessé teszik a márkát és segítik a márkahűséget.

ITT találod milyen karaktereket rajzolta még!

 

 

Közzétéve: Blog